Κυριακή, 16 Νοεμβρίου, 2025

Top 5 άρθρα

Σχετικά άρθρα

Black Friday: Ζεσταίνει μηχανές το λιανεμπόριο – Δύο στους τρεις καταναλωτές θα κάνουν αγορές φέτος

Σε «θέση μάχης» μπαίνουν σταδιακά όλο και περισσότερες λιανεμπορικές αλυσίδες ενόψει της φετινής Black Friday, λανσάροντας πρωτότυπες καμπάνιες εμπνευσμένες – οι περισσότερες – από την «ποπ» νοσταλγία των 90s και 00’s ή από αγαπημένες κλασικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης.

Η αγορά «ζεσταίνεται», όσο πλησιάζουμε στην 28η Νοεμβρίου που είναι και τυπικά η ημέρα της Black Friday, με τις περισσότερες εταιρείες να ξεκινούν τις προσφορές αρκετά νωρίτερα.

Να επισημάνουμε ότι φέτος παρατηρήθηκε μία σχετική καθυστέρηση της αγοράς να μπει στο κλίμα της συγκεκριμένης ημέρας, σε σχέση με άλλες χρονιές που σχεδόν όλος ο Νοέμβριος ήταν μήνας Black Friday.

Παρόλα αυτά, οι γνωστότερες αλυσίδες της αγοράς μπαίνουν, όσο περνούν οι μέρες, όλο και περισσότερο στο πνεύμα του θεσμού.

Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι στα πρώτα χρόνια, η συγκεκριμένη μέρα αφορούσε κυρίως την αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, στο «παιχνίδι» πλέον συμμετέχουν και πολλές άλλες κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα έπιπλα, ρούχα, αξεσουάρ, κοσμήματα, ρολόγια κ.α.

Γιατί μην ξεχνάμε ότι η Black Friday αποτελεί, εδώ και καιρό, μία ενδιάμεση αλλά σημαντική «ανάσα» για την αγορά, λίγο πριν κορυφωθεί η χριστουγεννιάτικη περίοδος, στην οποία πραγματοποιείται με διαφορά ο μεγαλύτερος τζίρος ολόκληρου του έτους.

Φέτος, πάντως, η μόνη μεγάλη αλυσίδα που «έτρεξε» προσφορές Black Friday όλο τον Νοέμβριο ήταν η Intersport, με την καμπάνια «Black Month – Black και κάτω».

Τα Public από την πλευρά τους παρουσίασαν πριν λίγες μέρες την καμπάνια Meeeerry Friday, που ενώνει το χιούμορ, το εορταστικό πνεύμα και τις προσφορές. Στα Public, οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν προτάσεις:

– Στην τεχνολογία, με προσφορές σε smartphones, laptops, wearables, περιφερειακά και αξεσουάρ και τηλεοράσεις.

– Στην ψυχαγωγία, με εκπτώσεις σε βιβλία, μουσική, παιχνίδια, κονσόλες και gaming τίτλους.

– Στις οικιακές συσκευές, με οικονομικές λύσεις για κάθε σπίτι — από μικροσυσκευές έως προϊόντα μεγάλων οικιακών συσκευών που αναβαθμίζουν την καθημερινότητα.

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παίρνει φέτος το Black Friday στα… σοβαρά σύμφωνα με τη νέα του καμπάνια «Σοβαρό Black Friday».

Η αλυσίδα κάνει χιούμορ αντλώντας έμπνευση από τις σειρές εποχής, που τα τελευταία χρόνια κυριαρχούν στους τηλεοπτικούς δέκτες μας και οι οποίες χαρακτηρίζονται από δραματική ατμόσφαιρα και ερμηνείες.

Φέτος, στα καταστήματα του δικτύου ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το germanos.gr οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε προσφορά τέσσερα 5G Android smartphones με πολύ δυνατά specs και τιμή κάτω από 200€.

Μία από τις καμπάνιες που ήδη τρέχουν είναι και αυτή των Praktiker με τίτλο «Για ό,τι είχες βάλει στο μάτι» και δίνουν σε προσφορά μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, από νέα έπιπλα και ανανέωση του κήπου μέχρι εργαλεία, ηλεκτρικές συσκευές, διακοσμητικά & φωτιστικά.

H Κωτσόβολος επιστρατεύει φέτος, το συγκρότημα Hi-5 και ένα τραγούδι που έγινε hit τη δεκαετία των 00s και συγκεκριμένα το «Ξέρεις τι ζητάς» σε μία προσπάθεια να μετατρέψει τη Black Friday του 2025 σε μια εμπειρία γεμάτη ενέργεια, χαμόγελο και ρυθμό.

Το Πλαίσιο κινήθηκε και αυτό στη στρατηγική της νοσταλγίας, που έχει γίνει πλέον σήμα – κατατεθέν της Black Friday, με την προσθήκη της Τζένης Μπότση και της πιο αξέχαστης ατάκας της με το εμβληματικό «Τι έγινε Κωστάκη;» να συμπληρώνεται από το «Σε γουστάρει η Black Friday;».

Κωτσόβολος και Πλαίσιο προχωρούν σε σημαντικές προσφορές και εκπτώσεις σε συσκευές τεχνολογίας (smartphones, τάμπλετ, λάπτοπ και ηλεκτρονικοί υπολογιστές), σε λευκές ηλεκτρικές συσκευές (κουζίνες, πλυντήρια, ψυγεία), drones και ηλεκτρικά πατίνια κ.α.

H allSmart κινήθηκε και αυτή σε ρυθμούς Black Friday με την καμπάνια «Οι Gen Smart στην Black Friday θα γίνουν Sold Out» με προσφορές που…«ροκάρουν» σε συσκευές οικιακού εξοπλισμού, θέρμανσης -κλιματισμού, σε έπιπλα κήπου -σπιτιού και είδη – αξεσουάρ αυτοκινήτου και μηχανής.