Του Γιάννη Κορωναίου
Η κυβέρνηση έχει μεγάλη ανάγκη τις θετικές ειδήσεις, καίγεται, στην κυριολεξία, να υποστηρίξει το ιδεολόγημα του «όλα πάνε πρίμα», και για αυτό φροντίζουν να κάνουν επικοινωνιακά «την τρίχα τριχιά»! Βλέποντας να… τσιμπολογούν δημοσκοπικά από το μιντιακό «φούσκωμα» των μέτρων για τα ενοίκια και τον «μποναμά» στους συνταξιούχους, πλέον τα δίνουν όλα βομβαρδίζοντας τους πολίτες, με τους επικοινωνιακούς… ναπάλμ που διαθέτουν, με κάθε είδους απόφαση που συμπεριλαμβάνεται στη θετική ατζέντα. Και επειδή η γραμμή Γκρίνμπεργκ ήταν και παραμένει πως το μεγάλο asset είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, ο Κ. Μητσοτάκης βγαίνει και ανακοινώνει εξαψήφια νούμερα, ψηφιακές κάρτες, ηλεκτρονικούς «προσωπικούς αριθμούς», την ώρα που «κρύβεται» σε όσα θυμώνουν την κοινωνία, από την ακρίβεια και τα Τέμπη μέχρι το πρόσφατο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Κι έτσι όπως πάει, υποκαθιστώντας γενικούς γραμματείς και προέδρους οργανισμών, σε λίγο θα εξαγγέλλει προκηρύξεις και μετατάξεις υπαλλήλων!
Για να «πουσάρει» τον προσωπικό αριθμό του πολίτη, ο πρωθυπουργός το είχε προαναγγείλει στην εβδομαδιαία ανασκόπηση, συγκάλεσε τη διυπουργική στο Μαξίμου με Παπαστεργίου και Χρυσοχοϊδη, έκανε ανακοινώσεις, έβγαλε Tittok, ενώ ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης πρέπει να το έχει παρουσιάσει σε καμιά τριανταριά συνεντεύξεις, από το ΣΚΑΪ και το Open μέχρι την ΕΡΤNews και το IonianTV, το τελευταίο δεκαπενθήμερο… Ο ίδιος, βέβαια, το είχε προαναγγείλει και το 2023 και το 2024, οπότε ίσως γι’ αυτό χρειαζόταν η πρωθυπουργική παρέμβαση για να γίνει πιστευτό. Και βέβαια το promoting της θετικής είδησης δεν σταματά εδώ. Το υπουργείο ψηφιακής διακυβέρνησης θα εξειδικεύσει το μέτρο, θα ακολουθήσει σχετική ενημερωτική καμπάνια ενώ σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει στα σκαριά και ένα happening με πρωταγωνιστή -ποιον άλλον;- τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος θα μπει σε ένα αστυνομικό τμήμα, θα εκδώσει τη νέα ψηφιακή ταυτότητα του και εκεί θα «περάσει» και ο προσωπικός αριθμός του…
Αρκεί να βγαίνει λεζάντα…
Από τη στιγμή που η προεκλογική καμπάνια του Κ. Μητσοτάκη στο tik tok για τις εκλογές του 2023 πήρε ειδική τιμητική διάκριση στα Ermis Awards των εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας, στο Μαξίμου αντιλήφθηκαν πως με το κατάλληλο επικοινωνιακό φτιασίδωμα εκτοξεύεται ακόμα και ένα βαρετό πολιτικό προϊόν.
Αυτή την αδιαμφισβήτητη υπεροχή τους, την θυμήθηκαν και την επιβεβαίωσαν το τελευταίο τρίμηνο, όταν, εγκλωβισμένη καθώς ήταν η κυβέρνηση από την υπόθεση των Τεμπών, επιχείρησε τη «φυγή προς τα εμπρός» επιλέγοντας στρατηγικά να αφήνει πίσω της ότι την πληγώνει, δυστυχήματα, σκάνδαλα, εξωθεσμικές και αντισυνταγματικές συμπεριφορές, και να «φουσκώνει» το παραμικρό θετικό νέο που έχει
Το νέο δόγμα Μαξίμου, άλλωστε, το είχε… μαρτυρήσει ο ίδιος ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πριν κανά μήνα. «Χρειάζεται όλο και πιο συχνά, μακάρι και κάτι παραπάνω από μία φορά το μήνα, να έχουμε μία θετική είδηση – κάθε εβδομάδα θα έλεγα εγώ – που να αφορά τους πολίτες», είχε πει μέσα στον Απρίλιο, συνοδεύοντας το κρεσέντο παροχών εκείνης της περιόδου. Και το θαύμα έγινε! Η δημοσκοπική κατάρρευση της ΝΔ σταμάτησε και πλέον «τσιμπά» ποσοστά, αργά αλλά σταθερά.