Μέσα σε νέες αποκαλύψεις για τη λειτουργία του σιδηρόδρομου που προκύπτουν από τα υπηρεσιακά έγγραφα και τις καταθέσεις των δυο διευθυντικών στελεχών των Διευθύνσεων Σιδηροδρομικών Μεταφορών και που δείχνουν πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου γνώριζε τα προβλήματα από το 2019, ήρθε και η απόλυση του συνδικαλιστή Κώστα Γενηδούνια από την Hellenic Train!
Ο πρώην πρόεδρος των μηχανοδηγών, ο οποίος πρωτοστάτησε στις αποκαλύψεις για την έλλειψη ασφάλειας στα τρένα στέλνοντας εξώδικα στη διοίκηση και στις αρμόδιες αρχές, είχε παραιτηθεί από τα συνδικαλιστικά καθήκοντα του, καθώς τοποθετήθηκε σε διοικητική θέση στον επιχειρησιακό κέντρο (Δ/νση Λειτουργίας) τον Νοέμβριο του 2023. Ωστόσο, φαίνεται πως πίσω από εκείνη την αναβάθμιση κρυβόταν το σχέδιο επαγγελματικής εξόντωσης του.
Ο ίδιος, αποκαλύπτοντας πως βρήκε θυροκολλημένη την απόλυση του γυρνώντας από τη βάρδια στο σπίτι του, έδωσε και μια άλλη εξήγηση για το γεγονός. «Θεωρώ ότι αυτό που ενόχλησε ήταν ότι την προηγούμενη ημέρα είχα ανακοινώσει την υποψηφιότητά μου στο σωματείο των μηχανοδηγών. Αυτό προφανώς δεν άρεσε, είχαν υπάρξει κάτι νύξεις στο παρελθόν, να μην είμαι ομιλητικός, να μην αναφέρομαι δημόσια σε πράγματα τα οποία ούτως ή άλλως είχα καταθέσει στον ανακριτή» είπε σε συνεντεύξεις του (Στο Κόκκινο, MEGA).
Αξίζει να σημειωθεί πως στη διάρκεια της εξεταστικής επιτροπής για τα Τέμπη, η ΝΔ προσπάθησε να «λερώσει» τον πρώην πρόεδρο του μηχανοδηγών, αποδίδοντας τις αποκαλύψεις του για τα τρένα στο γεγονός πως «είναι ΣΥΡΙΖΑ». Ο βουλευτής Μ. Λαζαρίδης, μάλιστα, έχοντας απέναντι του τον CEO της H.T. Κ. Καποτόρτο, το μόνο που βρήκε να τον ρωτήσει ήταν αν η διοικητική θέση του κ. Γενηδούνια «εντάσσεται στην σκανδαλώδη συμφωνία που έκανε η εταιρεία σας με την κυβέρνηση Τσίπρα»! Η εταιρεία, πάντως, αποδίδει την απόλυση σε σχέδιο αναδιάρθρωσης του οργανογράμματος της και επικαλείται και τις άλλες αποχωρήσεις διοικητικών στελεχών.
Για την απόλυση Γενηδούνια υπήρξαν σφοδρές αντιδράσεις από τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και από τους συναδέλφους του στην εταιρεία.